http://app.robotemil.com/emil4?language=sk-sk
zssibirska@zssibirska.sk
https://app.robotemil.com/emil3/v1.36.21/?language=sk
Ako postupovať pri vytváraní prezentácie
Zásady pri tvorbe prezentácií
Jednotlivé snímky prezentácie obsahujú:
- 1. snímka - názov prezentácie, meno prezentujúceho, názov organizácie a dátum
- 2. snímka - cieľ – definujeme cieľ, ktorý má naša prezentácia splniť (hovorili sme o tom na prvej hodine power pointu)
- 3. snímka - osnovu – stručný popis o čom prezentácia bude (prípadne môžem použiť hypertextové odkazy – dozviete sa neskôr čo sú hypertextové odkazy)
- ďalšie snímky – samotný obsah prezentácie
- predposledná snímka - použitú literatúru, zdroje z ktorých ste čerpali (t.j. zoznam stránok, ktoré ste použili alebo aké učebnice)
- posledná snímka - poďakovanie za pozornosť prípadne aj kontakt na autora(ak si to situácia vyžaduje – spätná väzba prípadne konzultácie)
Zásady pre jeden snímok
- obsahuje najviac 12 až 15 riadkov
- rozsah prezentácie min. 10 - 15 snímok
- text prezentácie je obyčajne vo forme odrážok (nie vo forme viet)
- nesnažíme sa použiť počas jednej prezentácie viac ako 3 fonty písma
- dávame dôraz na farebný kontrast písma, podkladu a obrázkov
- dodržiavať jednotný dizajn pre prezentáciu ( nemeniť farby pozadia a písma pokiaľ nechcem niečo zvýrazniť na niečo upútať)
- pri vkladaní prechodov a efektov sa nesnažme prezentáciu prehltiť, pretože to ruší
celkový priebeh prezentácie - nepreháňame ani zvukové efekty, ktoré často rušia hlasový prejav toho kto prezentáciu vedie
- vkladáme video len krátke
- obrázky a grafy vkladáme s krátkym popisom a musia korešpondovať s témou
5. ročník
Teoretická časť:
Praktická časť:
6. ročník
Videá EXCEL - odkaz na FB videá, v ktorých sú vyriešené úlohy 1 až 4
7. ročník
Videá na písomku:
8. ročník
Prezentácia: Počítač a jeho súčasti